کد خبر: 250913
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فروش نقدی ۸خودرو «بهمن‌دیزل» آغاز می‌شود

بهمن‌دیزل از آغاز فروش نقدی ۸ خودرو این شرکت شامل کامیون فورس ۶تن، کامیون فورس ۶تن کابین خوابدار، کامیون فورس ۸.۵ تن، کامیون فورس ۱۲تن، کامیون امپاور DB۳۰۰ کمپرسی، کامیون امپاور DB۳۰۰ باری، کشنده تک‌محور بایک X۹ و کامیونت فورس ۳.۸ تن را از ساعت ۱۶ امروز (شنبه ۷ مهرماه) آغاز می‌کند که تا روز دوشنبه ۳۰مهرماه در جریان خواهد بود. 

کامیون فورس ۶ تن بدون خواب با قیمت یک‌میلیارد و ۸۵۹میلیون و ۸۹۳ هزار تومان، کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با قیمت نهایی یک‌میلیارد و ۹۰۱میلیون و ۹۱۲هزار تومان، کامیون فورس ۸.۵ تن به مبلغ ۲میلیارد و ۱۳۲میلیون و ۶۴۸هزار تومان، کامیون فورس ۱۲ تن به قیمت ۲میلیارد و ۳۲۳میلیون و ۱۲۱هزار تومان، کامیون امپاور DB۳۰۰ هم در دو نسخه باری و کمپرسی عرضه می‌شود که به ترتیب با قیمت ۳میلیارد و ۵۵۸میلیون و ۸۰۸هزار تومان و نرخ ۳میلیارد و ۴۵۸میلیون و ۴هزار تومان قابل‌سفارش‌گذاری توسط متقاضیان است.

همچنین کشنده تک‌محور بایک X۹ به قیمت ۵میلیارد و ۹۵۰میلیون و ۴۵هزار تومان و کامیونت فورس ۳.۸ تن با قیمت ۹۱۳میلیون و ۶۶ هزار تومان در این طرح‌های فروش عرضه شده است. موعد تحویل این خودروها در فروش نقدی بهمن‌دیزل، هفته دوم آذرماه سال جاری خواهد بود.

رنگ خودروها سفید و با مدل ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده می‌شود. جریمه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو نیز ماهانه ۲.۵ درصد تعیین شده است.

در این طرح فروش، ثبت‌نام و شماره‌گذاری محصولات بهمن‌دیزل به نام خریدار انجام می‌شود. امکان خرید بیمه بدنه در دو مدل بیمه بدنه پایه و بیمه بدنه با پوشش کامل در زمان ثبت‌سفارش برای خریداران توسط بهمن‌دیزل فراهم شده است.

متقاضیان خرید خودروهای بهمن‌دیزل می‌توانند برای ثبت سفارش به عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند. مشخصات فنی رسمی و اطلاعات محصولات بهمن‌دیزل نیز در بخش خودروهای تجاری وبسایت گروه بهمن به آدرس bahman.ir در دسترس متقاضیان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =